Bliv social- og sundhedsassistent på Gug Plejehjem med fokus på komplekse sygdomsforløb og forebyggelse af indlæggelser

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at skabe gode forløb for borgere i komplekse sygdomsforløb, og vil du være med til at forebygge indlæggelser i et tæt samarbejde med sygehus, egen læge og andre relevante samarbejdsparter? Så har du nu mulighed for at blive del af teamet med ansvar for midlertidige pladser på Gug Plejehjem.

Gug Midlertidige Pladser ligger i grønne omgivelser med 24 midlertidige pladser. 

Der er et stort fokus på helhed og sammenhæng for den enkelte beboer, som værdiskabende og rammen for en god hverdag.

Du bliver en del af teamet, der har ansvaret for de midlertidige pladser. Der er behov for stærke sundhedsfaglige kompetencer til varetagelse af tidlig opsporing, triagering og stabilisering af beboernes sygdomsforløb med fokus på omsorg og patientsikkerhed.   

Om dig:

  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent
  • Du er nyuddannet eller har flere års erfaring
  • Du har et godt fagligt fundament og vægter patientsikkerhed højt
  • Du har stærke sundhedsfaglige kompetencer ift. at varetage komplekse sygdomsforløb
  • Du har interesse for at indgå i samarbejder med andre sektorer og tværsektorielle projekter
  • Du ønsker at bidrage aktivt til stærke faglige arbejdsfællesskaber og faglig identitet
  • Du tager aktiv del i forandringer og har mod på at afprøve nye tiltag
  • Du tager ansvar i det sociale fællesskab og i at skabe et godt arbejdsmiljø

Vi tilbyder:

  • Du har mulighed for at få en fast stilling i aftenvagt eller en fast stilling i blandede vagter
  • Du får mulighed for at udvikle dine kompetencer i et kompetent fagligt fællesskab
  • Du indgår i tæt tværfagligt samarbejde og har et tæt samarbejde med f.eks. geriatriker og geriatrisk afdeling
  • Du vil løbende blive tilbudt uddannelse og kurser ift. at have stærke kompetencer til varetagelse af akutte og komplekse sygdomsforløb
  • Du kommer ind i gode sociale arbejdsfællesskaber, hvor du selv er en aktiv og vigtig del

Om ansættelsesprocessen:

  • Ansøgningsfristen er den 24. oktober 2024
  • Der vil blive afholdt samtaler den 29. oktober 2024
  • Du vil hurtigt efter en samtale få en tilbagemelding
  • Du har mulighed for at komme på besøg og møde et par kollegaer og fornemme stemningen. Aftal gerne et tidspunkt på forhånd på tlf. 2520 6621 /9931 6636

Arbejdsstedets adresse:  Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte leder Jeanette Jakobsen på tlf. 2520 6621                              
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Kom og arbejd sammen med os 

Mangfoldighed skaber værdi, og vi opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnicitet. 

Du bliver en del af et stærkt fællesskab med 17.000 kolleger, og du kan glæde dig til en rummelig arbejdsplads med gode ansættelsesforhold, gode muligheder for kompetenceudvikling og fokus på trivsel. 

Se alle fordelene ved et job hos os og bliv klogere på ansættelsesprocessen trin-for-trin.https://www.aalborg.dk/job-og-karriere

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Fortunavej 2, 9210 Aalborg SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124664

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet