Bliv en del af Nordværks kundeadministration og lever fremragende service med et smil

dato

Vi søger lige nu to eller flere dygtige kollegaer, der har lyst til at indgå i en afdeling, hvor professionel service går hånd i hånd med godt humør. Som medarbejder i kundeadministrationen bliver du en del af en afdeling, der varetager kundehenvendelser og er Nordværks ansigt og stemme udadtil.

Kundeadministrationen spiller en central og spændende rolle hos Nordværk, hvor vi har oplevet en betydelig vækst i opgavemængden og bredden. Vi forventer, at denne udvikling vil fortsætte i den kommende tid, og har derfor brug for flere hænder.



Rollen i kundeadministrationen

Omdrejningspunktet for afdelingen og stillingen er båret af den løsningsorienterede kommunikation, og dine opgaver kommer blandt andet til at være:

  • Besvare kundehenvendelser, herunder vil du håndtere personlige henvendelser, telefonopkald, e-mails og lave opfølgning på kundens selvbetjeningsvalg via vores hjemmeside.
  • Være i dialog med renovatører vedrørende daglige uforudsete hændelser, som kræver løbende dialog for at sikre den bedst mulige service til vores kunder.
  • Lave ordinær sagsbehandling, herunder oprette nye kunder og håndtere afgivelser eller ændringer i eksisterende aftaler.
  • Varetage dybdegående sagsbehandlinger om tillæg eller refusioner, hvor arbejdet udføres i fagsystemer.


Dine personlige og faglige kendetegn

Du mestrer den professionelle dialog, både skriftligt og mundtligt, og kan møde kunderne i øjenhøjde, samtidig med at du stræber efter altid at yde den bedst mulige service.

Vi forestiller os, at du er i gang med en universitetsuddannelse, hvor du arbejder med kommunikation, administration, sagsbehandling eller lignende.

For at få succes i rollen, er det vigtigt, at du besidder et stærkt servicegen og kan lide at være dialog med mennesker, både telefonisk og på skrift. Du trives med sagsbehandling og det falder dig naturligt at arbejde med nye fagsystemer.

Samarbejde og sparring mellem kollegerne og afdelingslederen i kundeadministrationen er en vigtig forudsætning for, at vi leverer den bedste service hver gang – her skal du spille aktivt ind. Derfor er det vigtigt, at du er i stand til både at arbejde selvstændigt og sammen med teamet, når opgaven kræver det.



Nordværk kan tilbyde

En stilling, hvor du vil få et spændende og udviklende studierelevant job og samtidig har mulighed for at udvikle dig fagligt, personligt og professionelt.

Kundeadministrationen er frontlinjen til alle vores kunder og ambassadører for Nordværk. Hver samtale og interaktion med en kunde er en mulighed for at implementere vores vision om innovative, miljørigtige og effektive løsninger på affalds- og energiområdet.

Vi vægter en varm, humoristisk og uformel omgangstone med fokus på at spille hinanden gode. Vi sætter faglighed og det sociale fællesskab høj og tror på, at det skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen.



Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse er snarest muligt og der gives løn efter gældende overenskomst.

Arbejdstiden er en dag om ugen på 8 timer, på vores kontor på Over Bækken 2 i Aalborg.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende, så send gerne ansøgning og CV hurtigst muligt.

Nordværk ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen.



Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:

Afdelingsleder Tanja Stadsgaard Petersen på telefon: 2223 6042.



Nordværk I/S
Nordværk er et affaldsselskab med ambitioner om fremtidens affaldshåndtering og ressourceudnyttelse – til gavn for hele Nordjylland. Vi driver bl.a. affaldsenergianlæg, miljø- og deponianlæg, genbrugspladser, transport- og logistikafdeling, genbrugsbutik samt en afdeling for farligt affald. Nordværk er Danmarks fjerdestørste affaldsselskab og ejet af seks nordjyske kommuner. Vi vil være førende inden for innovative, miljørigtige og effektive løsninger og bidrage til kompetence- og vidensdeling i vores ejerkommuner. Vi har fokus på at skabe de bedst mulige cirkulære løsninger i fremtidens marked for ressourceudnyttelse og affaldshåndtering i Nordjylland. Du kan se mere på www.nordvaerk.dk.







INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej , 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141588

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet