Vi vil gerne styrke vores Lager team med en daglig medarbejdende leder, som dels skal være tovholder på at udvikle og implementere nye arbejds- og forretningsgange og dels være det daglige omdrejningspunkt og bindeled mellem lagerfunktionen og resten af huset. Teamet består i dag af to medarbejdere med høj viden og anciennitet.
Med stadig større krav til hurtighed og agilitet fra vores kunder, er det vigtigt for os at vores lager udvikler sig i takt med denne udvikling og gerne yderligere ved at optræde proaktivt såvel eksternt som internt i huset.
Vores kunder og samarbejdspartnere skal opleve os som kompetente, engagerede og pålidelige mennesker, der ufortrødent følger op på alle opgaver og som man kan have tillid til. I den forbindelse har vi altid tanke på helheden og på at nå vores fælles mål. Det betyder en hverdag med indflydelse på alt fra stort til småt på et hold af engagerede teamspillere, der er vant til at hjælpe hinanden.
Som Teamleder skal du sikre, at alle ordrer og aftaler bliver overholdt og at kunden altid er i fokus på rette tid og sted.
ARBEJDSOPGAVERNE
• Sammen med det øvrige team sikre, at vareflow fra modtagelse til
videreforsendelse sker på en effektiv, sporbar og struktureret måde.
• Sikre modtagekontrol af indgående varer samt sikre kontrol af
udgående leveringer.
• Sammen med den øvrige organisation udvikle og implementere
nye relevante procedurer og indretning af lageret
• Løbende sikre opdatering og kontrol af eksisterende sikkerhedsregler, arbejdsmiljø og kvalitetsstandarder.
KRAV TIL DIG
• Du har solid erfaring med lagerdrift, logistik eller produktion –
gerne fra en lignende stilling.
• Erfaring med planlægning af bemanding, opgavefordeling og
daglig drift.
• Kendskab til lagerstyringssystemer og ERP systemer (Business
Central eller lignende).
• Kendskab til LEAN (5S etc.).
• Du skal have Truckcertificat
• Du er struktureret og fokuseret i din tilgang til opgaverne og formår
at holde mange bolde i luften ad gangen – men mister ikke fodfæstet,
hvis planen pludselig ændrer sig.
• Du er god til at opbygge relationer og forstår at begå dig på alle
niveauer med et ligefremt og forståeligt sprog. Du skal mestre dansk
i tale og skrift.
• Du skal besidde et personlig drive krydret med godt smittende
humør i forhold til at få gennemført dine ideer og beslutninger.
• Du er teamspiller, men kan også arbejde selvstændigt.
HVAD KAN VI TILBYDE
En spændende og foranderlig hverdag, hvor selvstændighed samt mulighed for direkte at påvirke resultaterne og din egen hverdag er til stede. Du bliver leder for Lager teamet, men vil samtidig være en del af et stærkt hold på 30 engagerede medarbejdere, der med et positivt mindset altid arbejder mod fælles mål. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring i vores produkter, kunder samt processer fra start, men tilbyder også løbende uddannelse og fokus på personlig udvikling. Lønnen vil være efter kvalifikationer og
indeholder tillige attraktiv sundheds- og pensionsordning.
HVEM ER DUELCO
Duelco A/S er et dansk B2B selskab der i mere end 50 år har fokuseret på løsninger til bl.a. Maskinbyggere, Tavlebyggere, Industrien og OEM kunder i Danmark og globalt. Duelco A/S er en del af Addtech AB, som med mere end 150 selskaber i 25 lande berører mange kunder globalt.
Se mere på www.duelco.com
ANSØGNING
Send din ansøgning og CV til bpe@duelco.dk. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, men har tålmodighed til at vente på den rette. Samtaler afholdes løbende. Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Logistik, Indkøbs og Produktions Manager Bjarne Petersen på 98799214 eller e-mail bpe@duelco.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
DUELCO A/S, Systemvej, 9200 Aalborg SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/f38d58ee-d495-42d2-906e-5f6ef6e7fcce