Beruset mand skabte tumult i supermarked i Aalborg SØ

dato

Lørdag den 20. juni blev et supermarked i Aalborg SØ flere gange nødt til at kontakte Nordjyllands Politi på grund af en beruset mand, der enten ikke kunne eller ville forlade stedet.

Supermarkedet meldte først, at manden havde forladt stedet af sig selv, men det viste sig senere, at dette ikke var tilfældet. En patrulje blev derfor sendt til supermarkedet, hvor de tog hånd om situationen og kørte den berusede mand hjem.

Kilde: Nordjyllands Politi
Mest læste artikler