Barselsvikar til Compliance Assistant inden for Ansvarligt Spil med direkte brugerkommunikation

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Mestrer du engelsk på højt niveau og trives du med at foretage opsøgende telefonopkald kombineret med administrativ sagsbehandling? Så er du måske den vi søger til afdelingen for Ansvarligt Spil, hvor du skal arbejde med at forebygge spilafhængighed.

Vores Compliance Assistant i afdelingen for Ansvarligt Spil skal på barsel. Vi leder derfor efter en ny kollega til afdelingen, som arbejder med forebyggelse af spilproblemer blandt CEGOs brugere, og de har den direkte dialog med brugere af vores online casinoer.

CEGO driver et af Danmarks største online casinoer og opererer desuden i UK. Afdelingen for Ansvarligt Spil er en del af vores Compliance & Legal-team, som har det juridiske overblik over alle selskaber. Som licenseret online casinooperatør er CEGO underlagt forskellige lokale licenskrav for blandt andet ansvarligt spil, og vi har en vision om at styrke vores arbejde med netop at udbyde spil ansvarligt.

Stillingen
Vi søger en barselsvikar, som i tæt samspil med vores Responsible Gambling Manager skal varetage opgaver inden for ansvarligt spil, hvor dit primære fokus vil være direkte dialog med brugerne via telefonopkald eller mail samt dertilhørende sagsbehandling.

Din primære opgave vil være at foretage opkald til de kunder, som vurderes at være i fare for at udvikle problematisk spilleadfærd. Her er der tale om afklaring og rådgivning, samt henvisning til andre relevante støttemuligheder, hvis det vurderes relevant. Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Udgående kald til vores danske og engelske kunder
  • Administrative opgaver og dokumentation på dansk og engelsk i forbindelse med opkaldene

Det er altafgørende, at du trives med sagsbehandling og har lyst til at tale med mennesker, også når emnet er svært. Vi garanterer til gengæld, at du bliver klædt på til opgaven med viden inden for området.

Din profil
Din baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du:

  • Er en struktureret super-administrator, som trives med at tale i telefon
  • Er driftsikker og klar på en hverdag, hvor du håndterer den ene sag efter den anden
  • Er en empatisk kommunikator, som møder andre i øjenhøjde
  • Taler engelsk på højt niveau. Ideelt er engelsk dit modersmål eller du har boet i et engelsktalende land
  • Du er struktureret, samt ansvars- og kvalitetsbevidst


Unik kultur og stærke sociale relationer

Vores kultur er unik, og det samme er vores position i markedet. CEGOs forretning bygger på 24 års erfaring med produktion af spil indenfor casual gaming samt online casinodrift på det licenserede marked. Vi tror på, at passionerede og engagerede medarbejdere leverer de bedste resultater, og derfor arbejder vi hårdt på at tilbyde det bedst mulige arbejdsmiljø, hvor vi arbejder målrettet, men samtidig har det sjovt.

Vores in-house producerede spillemaskiner og platform har en unik position i markedet, hvor vi opererer i en niche af hyggespil og går forrest på tiltag inden for ansvarligt spil. Vi garanterer uformelle rammer med højt til loftet i en hverdag med stor grad af selvstyring.

Vores ansættelsesvilkår inkluderer naturligvis pensionsordning og sundhedssikring, ligesom vi har vide rammer og fleksible arbejdstider samt politik om nul overarbejde. Vi er 130 medarbejdere med en gennemsnitsalder på 36 år, der samles om måltiderne og sociale arrangementer lige fra brætspil til LAN-parties. Vi tror på, at jo bedre vi kender hinanden, des bedre arbejder vi sammen, og vi tager gerne en omgang bordtennis i vores funroom, ligesom ugens faste højdepunkt er hyggen over fredagsbrunchen.

Ansøgning og kontakt
Er du interesseret i stillingen, men ikke har fået svar på alle dine spørgsmål, så kontakt Chief People & Culture Officer Dorthe Hammer Hovaldt på dhhj@cego.dk eller tlf. 21 400 848.

Upload dit CV og din ansøgning til vores rekrutteringssystem via linket hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til en uformel snak.

OBS: Da det engelske sprog er en stor del af rollen, vil vi gerne modtage både CV og ansøgning på engelsk.

CEGO opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.


Om CEGO
CEGO A/S har eksisteret siden 2000 og driver i dag en række datterselskaber med forskellige online casinoer i såvel Danmark som internationalt. I 2012 lancerede vi Spilnu.dk, og vi var blandt de første der fik en casino-licens fra Spillemyndigheden, da den danske spillovgivning blev liberaliseret.

Spilnu.dk er unikke spillemaskiner, som alle er udviklet og produceret in-house. De er baseret på den klassiske "enarmede" fra spillehallen, som er tilsat en god dosis bonusspil, som giver en ekstra dimension til den klassiske spiltype og masser af ekstra underholdning. På Spilnu.dk er der fokus på hyggen og det sociale, hvor spillerne kan chatte med hinanden, mens de spiller.

I 2020 indtog CEGO det svenske marked, hvor vi hedder Lyckost.se, mens vi i 2021 tilføjede UK, hvor vi kalder os Happy Tiger. CEGO A/S er ejet af tre aalborgensiske iværksættere og VIA equity.

Du finder os i vores inspirerende kontor på havnefronten i Aalborg, hvor vi beskæftiger cirka 130 medarbejdere indenfor alt lige fra spiludvikling, webudvikling, spil- og lyddesign, grafik og kundeservice til serveradministration samt platform drift og -udvikling. Dertil kommer en række understøttende afdelinger i form af Compliance & Legal, Marketing, Økonomi og HR.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CEGO A/S, Lauritzens Plads, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064655

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet