Assisterende Økonomimedhjælper søges til Serviceteam på Aalborg Universitet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til en udfordrende og afvekslende stilling inden for økonomi? Vi søger lige nu en dygtig medarbejder til at styrke vores Serviceteam i Økonomiafdelingen på Aalborg Universitet.

Jobbeskrivelse

Serviceteamet varetager bl.a. rejse- og udlægsafregninger og foretager bogføring af fakturaer for nogle af universitetets sekretariater. Herudover håndterer teamet den regnskabsmæssige administration af interne handler og universitetets centrale puljer.

Du skal sammen med teamets øvrige medarbejdere varetage de regnskabs- og
forvaltningsmæssige opgaver i forbindelse med opgørelse, bogføring og kontrol af en række af
universitetets fælles økonomiopgaver. I Serviceteamet handler det ikke kun om individuelle opgaver, men om at vi som team sammen finder løsninger og skaber resultater. Du vil derfor få mulighed for at bidrage til en fælles ambition om at skabe enestående økonomistyring på Aalborg Universitet.

Eksempler på dine opgaver:

  • Kontering af fakturaer for flere afdelinger på universitetet
  • Håndtering af rejse- og udlægsafregninger
  • Assistere med opgørelse, bogføring og kontrol af en række af universitetets interne handler
  • Vedligeholde og udbygge intranet og hjemmesider i systemet Umbracho
  • Diverse ad hoc opgaver

Ovenstående opgaver er kun eksempler, og kan blive fordelt anderledes, når vi kender dine kompetencer.

Om dig:

Vi forventer, at du er en person med myndighed og eget initiativ, men mest af alt ønsker vi af dig, at du trives med at lære nyt. At arbejde i et universitetsmiljø forudsætter, at du kan bevare overblikket og være proaktiv, udadvendt og serviceminded. Samtidig skal du have lyst til at indgå i et team med kontorets øvrige engagerede og kompetente medarbejdere, ligesom du vil få mange kontakter på tværs af organisationen.

Kvalifikationskrav:

  • Kontorfaglig uddannelse, gerne med erfaring inden for bogholderi, regnskab eller tilsvarende.
  • Godt kendskab til MS Office pakken, særligt Excel
  • Gerne kendskab til Universitetets økonomisystem ERP og Power BI
  • Gerne kendskab til WorkZone, der er universitetets journaliseringssystem
  • Gerne kendskab til Umbracho, men ikke et krav

Yderligere oplysninger:

Der er tale om en fast stilling på 37t/ugentlig til besættelse fra 1. oktober 2024(eller snarest derefter).

Ansøgningsfristen er d. 4. august 2024

Samtaler forventes afholdt i uge 33.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Teamleder Janne Sverd, tlf. 9940 9873 ellerjasv@adm.aau.dk.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket"søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aalborg Universitet, FRB7K, Fredrik Bajers Vej, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084038

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet