Assisterende leder med stærkt planlægningsgen til Sonjavej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at komme helt tæt på ledelse uden at skulle være frontfigur? Så har vi brug for dig som assisterende leder på Botilbuddet Sonjavej.  

Når du træder ind på Sonjavej, vil du mærke energien fra et veletableret botilbud inden for det specialiserede voksensocialområde. Her er der tydelige traditioner og høj anciennitet blandt både medarbejdere og beboere.  

Vi stræber efter at gøre det bedst muligt for de mennesker vi er her for, og vi insisterer på at skabe et hjem og hverdagsstunder, hvor den enkelte trives og udvikler sig. 

Som menneske er du en teamplayer, som foretrækker en varieret hverdag. Du nyder at arbejde med strategier den ene dag og håndtere konkrete opgaver den næste, herunder at sikre overholdelse af politikker og faglige retningslinjer. 

Som assisterende leder vil dine primære ledelsesmæssige opgaver skulle udføres i samarbejde med lederen af Sonjavej.

Din profil:

  • Du trives med at have fokus på detaljer, rutiner og er god til at skabe overblik. 
  • Du er fleksibel og imødekommende i samarbejdet med både beboere, pårørende og medarbejdere. 
  • Du er tillidsfuld og praktisk anlagt. 
  • Du har det godt med at være til stede for medarbejdere og få styr på alle de interne sager. 
  • Du trives med en hverdag, hvor du skal omsætte strategier til konkrete opgaver i dagligdagen. 
  • Du har måske erfaring fra politisk ledede organisationer. 

Dine ansvarsområder:

  • Ansvar for driftsorienterede opgaver samt håndtering og opfølgning på sygemeldinger. 
  • Faglig vejledning af medarbejderne og fokus på at sikre en optimal drift af botilbuddet. 
  • Ledelse af driften i en spændende udviklingsperiode. 
  • Kontorarbejde og hands-on opgaver sammen med medarbejderne. 

 Vi tilbyder: 

  • En spændende og udfordrende stilling.
  • Mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af vores botilbud og dermed skabe varige forandringer. 
  • Frihed til at tage initiativ og eksperimentere med nye ideer og løsninger. 
  • En dynamisk og engageret medarbejdergruppe, der brænder for at gøre en forskel. 
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling samt løbende feedback fra erfarne kolleger og ledere. 

Mere om din nye arbejdsplads 
I dag er Sonjavej en de af Bo- og Støttecenteret, som hører til i Center for Særlige Tilbud og Autisme. Fremover skal Sonjavej nu være et selvstændigt botilbud med egen ledelse. Selvom dette har været det organisatoriske afsæt tidligere, viser efterspørgslen os, at vi skal justere vores forståelse af målgruppen og udvide vores faglige palet. På den måde kan vi fortsat bevare vores position som et eftertragtet botilbud inden for Voksensocialområdet. Alt dette skal ske med afsæt i en recovery-orienteret praksis og med respekt for det solide fundament, vi allerede har. 

Arbejdsstedets adresse
Sonjavej 61, 9000 Aalborg. 

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.  

Forud for endelig ansættelse indhentes referencer.  

Samtaler: 
Vi forventer at holde 1. samtale den 15. marts og 2. samtale den 22. marts 2024.

Du vil i forbindelse med samtaleforløbet blive bedt om at udfylde personprofil, hvis du går videre til 2. samtale. Tilbagemelding på personprofil vil ske online den 19. eller 20. marts 2024. 

Tiltrædelse 1. maj 2024 eller snarest herefter. 

Spørgsmål? 
Du er velkommen til at kontakte Centerchef Anne Louise Dall på 25 20 77 01. Dette kan ske fredag den 8. marts, kl. 12:30-14:00

Send ansøgning: 
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som for eksempel ansøgning og CV i begrænset omfang. 

Aalborg Kommunes Voksensocialafdeling – en del af noget større 
I Voksensocialafdelingen vil vi være pionerer i faglig særklasse. Vi sætter mennesket først - gennem handlekraft, partnerskaber, forenkling og dialog. 

Det er denne spændende organisatoriske virkelighed, du får mulighed for at blive en del af. 

Vi har en stærk kultur, der omfavner et lige så stærkt menneskesyn. Vi tror på, at alle mennesker er forskellige og har forskellige styrker, ønsker og potentiale. Det gælder både de mennesker, vi er her for, og de mennesker vi er her sammen med. Som en del af forvaltningen Job og Velfærd har vi en hel central rolle i at sikre vækst, fællesskab og velfærd i Aalborg Kommune. 

Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her: 

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse 
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger. 

Vores kommune – i rivende udvikling 
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

www.aalborg.dk, Sonjavej 61B, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6002945

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet