BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du får nu mulighed for, at søge en spændende fuldtidsstilling som afsnitssekretær.
Vi kan tilbyde:
- Et job i et skønt team, hvor vi arbejder tværfagligt og bidrager med høj faglighed. Vi har fokus på det gode patientforløb og det faktum, at vi hele tiden skal være up-to-date med vores kompetencer
- Gode og engagerede kolleger, der prioriterer psykologisk tryghed og godt samarbejde højt
- Mulighed for personlig og faglig udvikling
- Spændende og afvekslende opgaver med høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen
- Grundig introduktion til afdelingen
Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt bestå i, at have styr på lægernes vagtplanlægning/lønregnskab samt tage del i OPTIMA vedr. sekretærer. Derfor ses kendskab til OPTIMA som en stor fordel. Det er meget vigtigt, at man er struktureret og nyder at arbejde med planlægning/skemaer o.l.
Som afsnitssekretær indgår du på lige fod med dine kolleger i almindelig drift med journalskrivning, telefonkontakt, registrering o.l.
Desuden vil du komme til, at understøtte den ledende lægesekretær f.eks. ifm introduktion af nye kolleger, supervision, medvirke ved ansættelser, planlægningsopgaver o.l.
Du vil få er en stor kontaktflade og få et meget tæt tværfagligt samarbejde med personalet på afdelingen.
Det er et speciale med et stort flow af patienter, dagene er aldrig ens og du vil selv kunne have indflydelse på nye opgaver, som er indenfor netop dit interessefelt.
Vi søger en kollega som:
- Er virkelig dygtig til, at navigere i OPTIMA og som har kendskab til vagtplanlægning
- Er uddannet lægesekretær/Sundhedsfaglig koordinator - gerne med stor erfaring
- Har indgående kendskab til Microsoft Office og Regionens systemer bl.a. NORD-EPJ, ILS-online og OPTIMA
- Faglig viden og forståelse på højt niveau ift sundhedsområdet
- Arbejder grundig og struktureret
- Organisatorisk indsigt, overblik og god til, at prioritere egne opgaver
- Har gode kommunikationsevner såvel i tale som skrift
- Er ansvarsbevidst, fleksibel, åben og imødekommende
- Kan bevare overblikket i travle situationer
- Har interesse i, at deltage aktivt ved implementering af nye tiltag
- Kan arbejde selvstændigt, har gode samarbejdsevner og vil med dit gode humør bidrage til et godt arbejdsmiljø, hvilket vi prioriterer højt
Specialets profil:
Gynækologi: Indeholder almen, urologisk og onkologisk gynækologi fordelt på Gynækologisk sengeafsnit, Dagkirurgisk afsnit, Akutstue og Gynækologisk ambulatorium. Afdelingen har desuden aktivitet på Hobro Sygehus.
Obstetrik: Indeholder graviditet, fødsel og barsel, fordelt på Graviditets- og Ultralydsafsnit, Jordemodercenter, Svangreafsnit, Fødemodtagelse, Fødegang, Afsnit for familiebarsel, Barselsgang B11 og Familieambulatorium.
Fertilitet: Fertilitetsenheden
Sekretariat i Gynækologisk ambulatorium består af otte sekretariater, der arbejder tæt sammen i et stærkt tværfagligt team.
Vil du vide mere
Du er velkommen til, at kontakte ledende lægesekretær Helle Nordentoft på tlf 61 63 08 94 eller sende en mail til: hkn@rn.dk, hvis du er interesseret i, at høre mere om stillingen.
Det praktiske
Ansøgningsfrist: 23.1.24
Samtaler forventes afholdt:26.1.24
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst
Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Nordjylland, Reberbansgade 15, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974073