BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nordværk søger afdelingsleder til Kundeadministration
Kunne du tænke dig at blive en del af ledelsen i Division for Indsamling og Kunder og den samlede ledelse hos Nordværk? Vil du være leder for vores Kundeadministration, der varetager hovedparten af de kundehenvendelser, som Nordværk modtager?
Så er du måske vores nye afdelingsleder til Kundeadministration.
Om jobbet
Du vil blive leder for et team på 15 medarbejdere, der alle brænder for det, de laver. De har fokus på at skabe positive oplevelser for vores kollegaer og kunder.
Kundeadministration løser en lang række opgaver, der hver især er vigtige for vores kunder – f.eks. besvarelse af kundehenvendelser, sagsbehandling af ændrede kundeforhold og dialog med renovatører.
Kundeadministration ser ind i en spændende fremtid, og i din rolle som afdelingsleder spiller du en afgørende rolle i at sætte rammerne for hverdagen og at være med til at ”sætte det lange lys på” og præge den fremtid, Nordværk ser ind i. De opgaver, Kundeadministration løser i dag, er opdelt i 4 forskellige fagsystemer og praksis, som afspejler, hvordan opgaverne blev løst i ejerkommunerne. Det er helt naturligt for nuværende, men på sigt skal de mulige synergier ved at vokse til en større organisation, udforskes og udnyttes, og det vil du i høj grad være med til at definere.
Om dig
Som afdelingsleder skal du kende opgaverne i Kundeadministration, men du skal ikke være den bedste – det er der nemlig allerede 15 kollegaer, der er.
Med dit lederskab skal du derimod være med til at sikre, at kollegaerne i Kundeadministration fortsat kan give den bedst mulige service. Vi ønsker, at det kollegiale sammenhold vokser, og den enkelte kollega samtidig oplever sig som set i en travl hverdag. Det er forventningerne, og vi er nysgerrige på, hvordan du italesætter og eksemplificerer dit lederskab.
Mange af henvendelserne til Kundeadministration er fra kunder, som har et problem, de ønsker løst, eller en service der ikke har været som forventet. Særligt i telefonsamtaler kan det resultere i en frustration blandt kunder. Vi forventer, at du kan finde balancen mellem hensyn til den enkelte kundes ønsker og arbejdsmiljøet for kollegaen. Vi er nysgerrige på at høre om din lederrolle i den type dynamikker mellem mennesker.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig, men vi forventer, at du har flere års ledererfaring fra lignende stilling. Kendskab til renovationsområdet er selvfølgelige en fordel, men ikke et krav for at kunne søge stillingen
Vi kan tilbyde
Du bliver daglig leder af Kundeadministration, og heri er en række formelle ledelsesopgaver som afholdelse af MUS, budgetansvar og afdelingsmøder. De nøgleord, der beskriver din ledelsespraksis, er sparringspartner i hverdagen, garant for samarbejde i afdelingen og et nærvær, så vi ved, du er en del af holdet.
Kundeadministration står i dag med muligheden for en meget positiv udvikling både kollegialt, fagligt og systemmæssigt. Den ny afdelingsleder forventes at være den drivende kraft i at forløse det potentiale. For den rette kandidat indeholder stillingen derfor også særdeles gode muligheder for personlig udvikling af dig og dit lederskab.
Du refererer til sekretariatschef for Drifts- og Kundesekretariatet, og i hverdagen indgår du i en lille ledergruppe på i alt 3 ledere.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
Dit arbejdssted er på Over Bækken 2, 9000 Aalborg.
Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef, Rasmus Simonsen, på telefon 2520 4960.
Ansættelse den 1. maj 2024.
Send din ansøgning og CV samt eventuelle bilag.
Ansøgningsfristen er den 13. marts 2024. Vi forventer at afholde samtaler den 19. marts 2024 og den 22. marts 2024. Der er to samtalerunder, og kandidater til 2. samtale vil få udarbejdet en personprofil.
Nordværk ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen.
Nordværk I/S
Nordværk er førende inden for affaldshåndtering og ressourceudnyttelse. I et stærkt fællesskab bidrager vi til den grønne omstilling med fokus på klima og miljø, til gavn for ejerkommuner, borgere og virksomheder. Med blik for ejerkommunernes behov er vores kerneopgave at løse de overdragede opgaver effektivt, innovativt og gennemsigtigt med visionen for øje. Vi leverer tryghed og sikkerhed i opgaveløsningen, med stærk fokus på den økonomiske, den miljømæssige og den sociale bundlinje. Vi prioriterer og deltager aktivt i lokale løsninger og skaber resultater med blik for hele Nordjylland – og den øvrige omverden. Nordværk vil være hele Nordjyllands foretrukne samarbejdspartner indenfor innovative, miljørigtige og effektive løsninger på affalds- og energiområdet. I partnerskaber med virksomheder og videns institutioner vil vi bidrage med nye løsninger til gavn for miljø og klima. Med et stærkt fokus på vores fælles fremtid vil vi være klimaneutrale og pionerer i den grønne omstilling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nordværk I/S, Aalborg, Over Bækken, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6001109