Fredag den 19. juni kort før midnat blev en ældre mand standset af Nordjyllands Politi i Aalborg Øst, mens han kørte på knallert. Manden blev sigtet for at køre i spirituspåvirket tilstand, da hans alkoholpromille var over det tilladte. Den sigtede erkendte forholdet.
Kilde: Nordjyllands Politi