BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en administrativ medarbejder med fokus på promovering og drift af Aalborg Kommunes E-handels- og kontraktstyringssystem, samt at bidrage med at løse andre driftsorienterede og administrative opgaver.
Du kommer til at have daglig kontakt med brugere forskellige steder i organisationen, så det er vigtigt, at du har gode kommunikative evner og trives med at have mange bolde i luften. Udover supporten vil du også have driften af E-handelsløsningen, ansvar for specifikke kontrakter i systemet samt bidrage til andre administrative opgaver.
Om os
Aalborg Kommune er forvaltningsopdelt i 7 forvaltninger. Du vil som primær support for e-handel i Aalborg Kommune blive en velkendt stemme i hele organisationen.
Stillingen som E-handelskoordinator placeres i AK Indkøb, som organisatorisk er placeret i Økonomi og Erhverv. Vi er i dag 15 medarbejdere, der med energi, humor og høj faglighed brænder for udbud, indkøb og kontraktstyring. AK Indkøb er sammen med IT-Centret og Løn, Personale & HR en del af Koncernservice i Aalborg Kommune, der har til hovedformål at levere fællesadministrativ service og løsninger i tæt dialog med forvaltningerne, herunder bidrage til løbende optimering og effektivisering af de interne, administrative processer.
Om jobbet
De primære opgaver består i:
- Drifte Aalborg Kommunes E-handels- og kontraktstyringssystem
- Support af interne brugere af systemet
- Skrive nyheder til kommunens decentrale brugere
- Undervise decentrale indkøbere i brugen af indkøbssystemet
- Ansvarlig for udvalgte kontrakter
- Hjælpe til med implementering af nye aftaler/kontrakter
- Servicering af kommunens interne brugere ift. aftalerne
- Ad hoc-opgaver
Om dig
Det vigtigste er, at du har mod på opgaven og på at lære nyt. Vi forestiller os, at du har en relevant kontoruddannelse, befinder dig godt med at arbejde selvstændigt, er serviceminded og initiativrig.
Derudover forventer vi, at du:
- har interesse indenfor indkøbsområdet
- er en habil IT bruger, og har god erfaring med Office pakken - hovedsageligt Excel
- har gode kommunikative kompetencer - mundtlige og skriftlige
- er imødekommende, tillidsvækkende og serviceminded
- er nysgerrig og har lyst til at tilegne dig ny viden på området
- har let til smil og er god til at samarbejde
- er ansvarsbevidst, engageret og har drive
- finder løsninger og er god til at skabe og bevare gode samarbejdsrelationer til både kolleger, leverandører og øvrige samarbejdspartnere.
Det vil være en fordel med erfaring i arbejdet med et E-handels og kontraktstyringssystem.
Vi forventer desuden, at du vil være i stand til at begå dig i en politisk styret organisation, da du vil komme til at begå dig på tværs af Aalborg Kommunes forvaltninger.
Vi tilbyder:
- Stor selvstændighed og variation i opgaverne.
- Et godt fagligt miljø med mulighed for at sætte dit eget præg på udviklingen af dine arbejdsopgaver.
- En travl og alsidig arbejdsdag fuld af udfordringer i en åben organisation, hvor videndeling er en naturlig ting og hvor vi supplerer hinanden godt i et fælles samarbejde.
- Et spændende job i en afdeling med godt samarbejde og fællesskab, samt et positivt og uhøjtideligt socialt miljø.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter den gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Vil du vide mere:
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Alle henvendelser behandles fortroligt.
Henvendelse kan rettes til Indkøbschef Jan V. Nielsen på tlf. 2520 4574 og mail jan.v@aalborg.dk (dog først fra uge 34)
eller Controller Allan Gram Larsen på tlf. 2520 4681 og mail allan.larsen@aalborg.dk
Det praktiske
Ansøgningsfrist er 26. august 2024
Samtaler forventes afholdt 2. september 2024, evt. 2. samtale 4. september 2024
Der er tale om en fast stilling på fuldtid. Tiltrædelse d. 1. november 2024, hvis muligt. Arbejdssted: Rantzausgade 4, 9000 Aalborg.
Forud for ansættelse indhenter vi reference.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
www.aalborg.dk, Rantzausgade 4, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6094196