BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du have en arbejdsdag med god variation, højt tempo og ligeså højt humør? Vil du bruge dine administrative kompetencer i arbejdet omkring retssager? Har du måske endda erfaring som advokatsekretær eller på anden vis med at bistå jurister i arbejdet med at føre retssager?
Kontoret Arbejdsskade 4 fører de retssager, hvor Ankestyrelsen er blevet stævnet omkring vores afgørelser om arbejdsskader. Her bliver du en del af et skønt socialt fællesskab med en masse humor, og hvor vi har masser at se til. Som én af tre administrative medarbejdere i enheden vil din del af enhedens opgaver dreje sig om:
- håndtering af post
- formulering af breve og meddelelser på retssagsportalen
- telefoniske henvendelser til hospitaler o.l.
- indkaldelse af vidner og fremsendelse af materiale
- indhentelse af materiale til brug for Retslægerådet
- fakturering og salæroverslag
- indkrævning og betaling af sagsomkostninger
- andre administrative opgaver, der understøtter kontorets mål.
Kontoret Arbejdsskade 4
Arbejdsskade 4 består af 29 jurister og 2 administrative medarbejdere. Kontoret er en relativt nyoprettet størrelse, som fortsat arbejder på at udvikle og forbedre arbejdsprocesser og opgaveløsningen. Du skal derfor trives med, at rollen som administrativ medarbejder er under udvikling, og du får dermed mulighed for at sætte dit præg på den.
Du får en høj grad af medbestemmelse og ansvar, hvor du i samarbejde med dine nærmeste kolleger selv skal tilrettelægge din dag og være skarp på at prioritere i opgaver. Du skal kunne trives med, at hverdagen kan være uforudsigelig, både omkring hvilke opgaver som kommer og hvor mange. Der kommer også løbende nye opgaver til, hvilket også betyder, at der ikke nødvendigvis er en nedskreven fremgangsmåde for at løse alle opgaver.
Kontoret er delt mellem vores to lokationer i Aalborg og København, og du skal derfor have mod på og være god til at samarbejde ikke blot med forskellige faggrupper og andre dele af organisationen, men også på tværs af fysiske lokationer. Vores administrative kolleger sidder samlet i Aalborg.
Alt i alt får du
- et selvstændigt job med god mulighed for at bringe dine erfaringer og kompetencer i spil og løbende blive udfordret og lære nyt
- et stærkt, fagligt miljø, hvor vi sætter barren højt, har blik for både at skabe langsigtede løsninger og for hurtig og smidig håndtering af her-og-nu-problemstillinger
- en plads i et velfungerende team af dygtige og engagerede kolleger, der har mange forskellige faglige profiler og ansvarsområder, og som arbejder tæt sammen på at nå fælles mål
- god mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen i en stor organisation, hvor vi er nysgerrige på nye måder at løse opgaverne på og hele tiden arbejder på at blive bedre
- en leder, der har tillid til din faglighed og dømmekraft, og som prioriterer din udvikling og trivsel
- god fleksibilitet, herunder flekstid og mulighed for en aftale om hjemmearbejdsdag to gange om ugen, når du er kommet godt ind i opgaverne.
Din profil
Hos vores kommende kollega vil vi særligt være på udkig efter en som:
- har en god skriftlighed og formulerer sig professionelt og præcist med blik for forskellige modtagere
- er systematisk og struktureret - du løser opgaver i henhold til aftalte processer og retningslinjer
- er selvstændig og finder selv løsninger på nye opgaver, som ikke er kendte på forhånd og ikke har en klar drejebog
- har god dømmekraft og kan vurdere, hvornår du selv kan håndtere henvendelser og materiale, og hvornår noget har karakter, som gør, at du skal have en kollega ind over
- er udadvendt og trives med en meget bred kontaktflade med mange forskellige personer i kontoret og omverdenen
- er holdorienteret - du har ikke dine egne opgaver, men løser dele af en portefølje, som du deler med dine to kolleger.
Det praktiske
Ankestyrelsen har adresser i København og Aalborg. Som vores nye administrative medarbejder vil din arbejdsplads være på Nytorv i Aalborg. Ansættelsesområdet er Social- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner.
Du bliver ansat som kontorfunktionær efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det statslige område (OAO-S) samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat).
Vi vil bede dig om en straffeattest, hvis vi overvejer at tilbyde dig stillingen.
Forventet tiltrædelse er 1. januar 2025.
Vil du vide mere om os eller stillingen?
Kontakt gerne ankechef Cathrine Tjellesen på tlf. 61897500, eller dine mulige kommende kolleger Nadia Johannesen på 61897536 og Maria Tatiana Sprogø Nielsen på 61897591.
Du kan også læse om Ankestyrelsen, vores strategi og sagsområder på www.ast.dk.
Vil du være vores nye kollega?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning med CV, uddannelsesbevis og evt. andre relevante dokumenter senest den 10. november 2024.
Du skal søge stillingen via linket her i opslaget.
Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0dfa6772)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ankestyrelsen, Teglholmsgade, 2450 København SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135288