Administrativ medarbejder indenfor løn, HR og økonomi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt, derfor søger vi en kollega, der bidrager med høj faglighed, kan skabe sammenhænge og struktur og er god til at samarbejde. Hvis du kan genkende dette, så er jobbet som løn og HR medarbejder på FGU Aalborg måske lige noget for dig?

På FGU Aalborg vægter vi høj grad af åbenhed og dialog, og du vil blive en del af en arbejdsplads med forskellige faggrupper og hvor fokus er på kerneopgaven.

Vi søger en kollega, der vil stå for løn og HR samt supportere indenfor økonomi og administration.

Du er smilende og serviceminded med stort drive. Du er med til at sikre brugervenlige og effektive arbejdsgange. Du kan arbejde selvstændigt men også i teams på tværs af organisationen. Du kan håndtere komplekse opgaveløsninger med mange deadlines, herunder har du evnen til at prioritere opgaverne og udvise fleksibilitet i forhold til spidsbelastningsperioder.

Vi tilbyder en mulighed for at være med til at udvikle din stilling og opgaveområder i samarbejde med det nuværende administrative team. Hos os er der gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi er kendetegnet ved en uhøjtidelig stemning og højt til loftet.

Vi er ca. 65 medarbejdere, og har cirka 300 årselever fordelt på vores afdelinger i Aalborg og Kongerslev.

Du vil både individuelt og i samarbejde bl.a. varetage følgende opgaver

  • Løn og HR
    • Indberetning af medarbejderløn, løntjek, udarbejdelse af ansættelseskontrakter, barselsaftaler mm.
    • Administration af institutionens HR-system (Evovia)
    • Udarbejdelse af stillingsopslag
    • Kendskab til forskellige overenskomster
    • Registrering af sygdom, arbejdsskader, omsorgsdage, ferieregnskab etc. for skolens ansatte
    • Refusionsanmodninger mm
    • Ledelsessupport omkring syge- fraværsstatistik, mus-samtaler, ferieafvikling, lønudbetalinger, opdatering af medarbejderhåndbog mm.
    • Supportere ved håndtering af skoleydelse til vores elever
    • Sparring med skoleledere og Økonomi- og Administrationschefen i forhold til administrative procedurer ved ansættelser og fratrædelse etc.
  • Økonomi og administration
    • Elektronisk arkivering (IMS Case)
    • Klargøring af materialer til revisionen
    • Håndtering/udlevering af IT-redskaber til medarbejdere (PC/mobil)
    • Udtræk af forskellige ledelsesinformation fra institutionens systemer
    • Supportere på områderne elevadministration og økonomi

Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men vi ønsker os, at du
  • har erfaring med løn, HR og overenskomster (gerne via statens systemer)
  • har erfaring med ledelsessupport
  • Gode digitale kompetencer
  • bliver motiveret af fællesskabet og samarbejde med kollegaer
  • har en udpræget systematisk og struktureret tilgang til arbejdet
  • er åben, tillidsfuld og humoristisk

Vi tilbyder dig
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone i en samarbejdende organisationskultur med et fælles fokus på løsning af kerneopgaven i FGU
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Et stærkt og tillidsfuldt administrativt team
  • Dygtige og dedikerede kollegaer
  • En uddannelsesinstitution med overordnede rammer, men hvor der er god plads til at arbejde med dine idéer og ønsker
  • Med i den fortsatte implementering af en ny uddannelsesinstitution
  • En dynamisk hverdag præget af mangfoldighed
  • Muligheden for at bidrage til en meningsfuld hverdag for vores elevgruppe

Du kan læse mere om FGU Aalborg på skolens hjemmeside – www.fguaalborg.dk
Du kan læse mere om FGU på BUVM’s hjemmeside – www.uvm.dk/forberedende-grunduddannelse

Vilkår og ansøgningsfrist
Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest den 1. april 2024.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og lt-medarbejdere (HK) (Modst.nr. 033-19) og de hertil indgåede lokalaftaler.

Henvendelse vedrørende stillingen rettes til Økonomi- og Administrationschef Christian Lynnerup, på telefon 40 11 89 87 eller mail: cly@fguaalborg.dk.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 20. februar kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt tirsdag den 27. februar 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FGU Aalborg, Sohngårdsholmsvej, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981747

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook