Administrativ koordinator til salgsafdeling hos autoriseret bilforhandler - 30 timer ugentligt

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores Aalborg-afdeling søger en administrativ koordinator, som kan være backoffice for vores salgsafdeling.

Trives du i en dynamisk hverdag, hvor koordinering af salgsprocessen samt support til salgsteamet er nogle af dine kerneopgaver, så skynd dig at sende os din motivere ansøgning. 

Som administrativ medarbejder kommer du til selvstændigt at indgå i de mange og spændende opgaver og funktionsområder i virksomheden. Du får en varieret arbejdsdag, hvor dit daglige arbejde vil bestå af forskellige administrative og koordinerende opgaver, herunder koordinering af salgsprocessen fra salg til aflevering samt daglig opfølgning på salgsteamet. Du vil som salgskoordinator have 30 timer om ugen. Du vil desuden komme til at arbejde med flere af markedets mest attraktive brands, da vi er både autoriseret Seat/Cupra & Kia forhandler.

 

Som administrativ medarbejder varetager du bl.a. følgende til opgaver:

  • Bestilling af biler
  • Registrering og fakturering af biler
  • Bookning af klargøringer
  • Koordinering af afleveringer
  • Opfølgning efter aflevering
  • Servicesupport for salgsteamet

 

Vi er ambitiøse og har store forventninger til dig:

  • Du har et stærkt servicegen
  • Du er vant til administrativt arbejde
  • Du er handlekraftig og har en systematisk og struktureret tilgang til opgaverne
  • Du er vedholdende og omstillingsparat, når det kræves.
  • Du er pligtopfyldende, initiativrig og ansvarsbevidst
  • Du har godt humør og stærkt engagement

 

Vi er udviklingsorienterede og kan derfor tilbyde dig:

  • Et professionelt team på tværs af afdelinger
  • Job i en solid virksomhed med mange års erfaring i autobranchen
  • Ordnede forhold og et godt arbejdsmiljø
  • En uhøjtidelig, uformel og ordentlig omgangstone

 

Er du interesseret?

Du er velkommen til at kontakte filialdirektør, Henrik Andersen på telefon 7225 0490 for yderligere oplysninger. Ansøgninger sendes på mail til: HR@uggerhoej.dk – mrk.: Salgskoordinator Aalborg

Ansættelse: 1. september 2024 eller efter aftale

Vi behandler ansøgningerne løbende og ansætter, når vi har den rigtige til jobbet.

 

Uggerhøj med dig hele vejen

Uggerhøj Aalborg A/S, der i dag beskæftiger 40 medarbejdere, er et fullservice bilhus med salgsafdeling, værksted og skadescenter beliggende på en af byens bedste bilstrøg. Uggerhøj Aalborg A/S er en del af Uggerhøj koncernen.

Vi er en af Danmarks større autoforhandlere med 9 afdelinger i Nord-, Midtjylland og Nordsjælland og med forhandling af både nye og brugte biler. Vi servicerer og forhandler personbiler og varebiler til private og erhverv og er kendt i markedet som en seriøs og troværdig leverandør.

Vi arbejder altid ud fra mottoet ”Uggerhøj med dig hele vejen” - og sætter altid kunden i fokus – i kraft af vores værdier ”Ærlighed – flid – ansvarlighed – åbenhed”. Vi arbejder hver dag på at gøre gode ting bedre!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

UGGERHØJ A/S, Enggårdsgade, 9000 Aalborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092554

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet