BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om stillingen/arbejdspladsen
Vi søger en konsulent til Fritids- og Landdistriktsafdelingen i Sundhed og Kultur, Aalborg Kommune, til at varetage opgaver i forhold til kommunens mange byer i landdistriktet. Landdistriktsindsatsen i Sundhed og Kultur varetages af 4 konsulenter.
Vi søger en udviklingsorienteret og initiativrig kollega, som i tæt samarbejde med kollegaer, samråd, foreninger og andre aktører, har evnen og lysten til at skabe de bedste mulige rammer for udvikling af Aalborg Kommunes landdistrikt.
Vi kan tilbyde en spændende og levende arbejdsplads med gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling. Samarbejdsformen i Fritids- og Landdistriktsafdelingen er uformel, åben, direkte og tager udgangspunkt i en dagligdag, hvor respekt for den enkelte, humor, faglig sparring og det at være ærlig og ansvarlig vægtes højt.
Dine primære arbejdsopgaver vil i hovedtræk være:
- Facilitering af kommunes forsamlingshuse, herunder administration af puljemidler og tilskud.
- Udvikling og koordinering af afdelingens formidling på sociale medier, hjemmeside med videre.
- Betjening af samråd og foreninger i landdistriktet.
- Projektledelse af større og mindre udviklingsprojekter
Herudover skal du deltage i afdelingens øvrige opgaver, der består i:
- Dialog og samarbejde med relevante aktører i forhold til landdistriktsudvikling og generelt og i udformning af større udviklingsprojekter.
- Facilitering af borgermøder.
- Strategiske indsatser i samarbejde med lokale aktører i de enkelte byer.
- Administration af puljemidler til understøttelse af lokale projekter og aktiviteter.
- Betjening af Landdistriktsudvalget.
- Formidling af relevante nyheder og tilbud for landdistriktets aktører.
- Udarbejde sagsfremstillinger, analyser, rapporter, projektbeskrivelser, evalueringer, fondsansøgninger med videre.
- Implementering af afdelingens politik og strategier.
- Initiere og understøtte tværgående samarbejder både internt i kommunen og med eksterne aktører.
Vi lægger stor vægt på, at du som person er robust, jordnær, arbejdsom, troværdig og lydhør. Du kan se problemstillinger fra flere sider, og har stor fokus på medinddragelse af borgere og foreninger.
Vi stiller høje krav til dig og din baggrund, og forventer at du:
- Har en længerevarende relevant uddannelse og mindst et par års erfaring med landdistriktsudvikling.
- Har lyst til at arbejde med lokale ildsjæle og understøtte dem i deres arbejde med udvikling af kommunens landdistrikt.
- Er en udadvendt og kommunikerende person i skrift og tale.
- Er en holdspiller og besidder stærke sociale kompetencer.
- Er struktureret og selvstændig samt kan bevare overblikket i en hektisk hverdag, hvor opgaverne hurtigt kan skifte karakter.
- Har gennemslagskraft og mestrer det professionelle samarbejde både internt i kommunen og med eksterne samarbejdspartnere.
- Har erfaring med projektarbejde, facilitering og er god til at organisere og arrangere.
- Er fleksibel - også hvad angår opgaver uden for almindelig arbejdstid.
- Har kørekort til personbil.
Til gengæld kan vi tilbyde dig:
- Muligheden for at arbejde tæt sammen med kompetente kolleger og engagerede frivillige ildsjæle.
- En dynamisk og udviklingspræget arbejdsplads med høj faglighed.
- At blive en del af et hold, hvor vi har hver vores styrker og selvstændige arbejdsområder, men hvor vi også hjælper hinanden på tværs af arbejdsområder.
Fritids- og Landdistriktsafdelingen, herunder Aalborg Idrætspark og Elitesport Aalborg består af 30 administrative medarbejdere.
Hvis du vil vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Fritids- og Landdistriktschef Erik Kristensen, 9931 4170 eller konsulent Jane Tange, 9931 1945.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 6.
Arbejdsstedets adresse
Danmarksgade 17, 9000 Aalborg
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation.
Der indhentes børneattest og referencer inden endelig ansættelse.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aalborg Kommune, Danmarksgade 17, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976622